loading...
میکروبیولوژی پزشکی
آخرین ارسال های انجمن
roya padash بازدید : 1587 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

به گزارش زلال نیوز به نقل از ایسنا، کاظم کاشفی،دانشیار میکروب‌شناسی و ژنتیک مولکولی دانشگاه میشیگان دریافت یک قابلیت باکتریایی برای ایستادگی در برابر مقدار باورنکردنی از سمیت، کلید تولید طلای 24 عیار است. وی اظهار کرد: کیمیاگری میکروبی آن چیزی است که ما در حال انجام آن هستیم و آن تولید طلا از مایعی بی‌ارزش و تبدیل آن به حالت جامد است...

Admin بازدید : 232 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دوره دکتری91 دانشگاه تهران از چهارشنبه هفته جاری، 25 بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش مهر، ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دوره دکتری تخصصی آزمون سال 1391 سازمانسنجش آموزش کشور در دانشگاه تهران از چهارشنبه 25 بهمن ماه آغاز می‌شود.

در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان نیمه متمرکز دوره کارشناسی رشته‌های هنر، تربیت بدنی و دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، تاریخ ثبت نام الکترونیکی آنها به محض وصول اسامی اعلام خواهد شد.

Admin بازدید : 277 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

نتایج پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در مجموعه 2 و 7 شامل رشته های پزشکی و غیرپزشکی فردا، 25 بهمن اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر اقبالی در این باره گفت: متقاضیان از فردا می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از وضعیت کارنامه خود مطلع شوند.

به گفته وی، پذیرفته شدگان می توانند از شنبه 28 بهمن ماه به واحدهای مذکور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اقبالی در خصوص مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام، یادآور شد: پذیرفته شدگان به هنگام مراجعه به واحدهای موردنظر باید 6 قطعه عکس 4×3، کارت ملی، اصل مدرک پیش دانشگاهی و برگـه ای که وضـعیت نظام وظـیفه آقایان را مـشخص می کند، را به همراه داشته باشند.

Admin بازدید : 249 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام کرد: پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می توانند هفته آینده برای ثبت نام مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی مرکز آزمون اعلام کرد: نتایج پذیرش بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 19 بهمن اعلام شد تا داوطلبان بتوانند از وضعیت تحصیلی خود مطلع شوند.

اگر داوطلبی در ارزشیابی بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده و علاقه مند به انتخاب میان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاههای دیگر است، می تواند تا زمان اعلام نتایج این دانشگاهها منتظر بماند.

پـذیرفته شدگان در صورت مراجعه نکردن در زمان مـقرر می توانند تا اعلام نتایج سازمان سنجش صبر و در صورت انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی، برای ادامه تحصیل هفته آینده به واحدهای موردنظر مراجعه کنند.

هدف مرکز آزمون ایجاد آسایش برای خانواده هاست از این رو درخصوص زمان ثبت نام در واحدهای دانشگاهی مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای متأخرین هیچگونه مشکلی وجود ندارد و در صورت لزوم برای متقاضیان تمدید خواهد شد.

Admin بازدید : 332 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سال 92 تا روز شنبه 28 بهمن ماه تمدید شد.

مهر نوشت: دکتر اقبالی با اعلام این خبر گفت: داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند در مهلت اعلام شده نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند. وی افزود: داوطلبان برای ثبت‌نام باید به سایت www.azmoon.org مراجعه و بر اساس علاقه 20 رشته محل را انتخاب کنند. همچنین متقاضیان باید در نظر داشته باشند که پذیرش صرفا بر اساس اولویت نمره کل صورت می‌گیرد و ثبت یک رشته محل در انتخاب اول مزیتی را جهت پذیرش ایجاد نخواهد کرد.

اقبالی در خصوص مزیت‌های دیگر آزمون 92 تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند حوزه امتحانی مورد نظر خود را در بین 46 حوزه‌ای که مرکز آزمون در سطح کشور تعیین کرده است، انتخاب کنند. این اقدام به آن‌ها کمک می‌کند تا در نزدیک ترین حوزه به شهر محل زندگی خود آزمون دهند و دچار هزینه‌های اضافی نشوند.

اقبالی در ادامه در خصوص ممتازین اعلام کرد: این دسته از علاقمندان نیز می‌توانند در این فرصت ایجاد شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند که نکته مهم در مورد این افراد لزوم رعایت شرط تجانس است؛ در حالی که برای متقاضیان با آزمون (غیر ممتازین) امکان انتخاب رشته غیر متجانس وجود دارد.

وی افزود: زمان برگزاری آزمون در 9 و 10 و 11 خردادماه و اعلام نتایج در شهریور ماه سال 92 خواهد بود. اقبالی در پایان توصیه کرد: اگر داوطلبان با سوالاتی در زمینه‌های مختلف مواجه شدند، می‌توانند به آدرس اینترنتی porsesh@azmoon.net سوال خود را ایمیل یا به سایت‌های www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند، تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به سوالات آن‌ها پاسخ دهند.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی بیشتر در سایت قرار گیرد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5026
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 483
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 382
  • بازدید ماه : 7,029
  • بازدید سال : 39,019
  • بازدید کلی : 1,596,276
  • کدهای اختصاصی